loading...
شیطان بزرگ
علی ثابت توسلی بازدید : 10 دوشنبه 25 آذر 1392 نظرات (0)
به گزارش سرویس سیاسی بی باک، در حالی که مذاکرات هسته ای میان ایران و گروه 1+5 از سر گرفته شده است و خبرهای مختلفی نیز از امکان ایجاد رابطه میان ایران و آمریکا در رسانه های غربی منتشر می شود، سایت "سفارت مجازی ایالات متحده آمریکا در ایران" که توسط وزارت خارجه آمریکا راه اندازی شده است، همچنان در اقدامی به دور از اصول دیپلماتیک، اقدام به توهین و تمسخر مقامات ایرانی می کند.

 این سایت در صفحه نخست خود، پنجره ای را به برنامه ای اختصاص داده که توسط یکی از مجریان اخراجی صدای آمریکا اجرا می شود و تماماً توهین علیه مسئولان و ملت شریف ایران است و مقدسات اسلام را به سخره می گیرد.

 نکته جالب توجه معلوم نبودن منبع مالی این برنامه است چرا که این برنامه صرفاً در سفارت مجازی آمریکا منتشر می شود و هیچ شبکه ماهواره ای آن را نمایش نمی دهد و به همین خاطر به نظر می آید هزینه های ساخت این برنامه از سوی وزارت خارجه آمریکا تامین می شود.

در حالی که عده ای با نسبت دادن مطالب کذبی به امام(ره)  خواستار حذف شعار مرگ بر آمریکا هستند که ملت ایران به دلیل ظلم های دولت آمریکا آن را سر می دهند، اما  دولت آمریکا با حمایت از هالیود کمک به ساخت پروزژهای سینمایی و توهین به مقدسات از جمله پیامبر اکرم (ص) را انجام می دهد، در فیلم ساخته شده اخیر بر علیه پیامبر نقش حضرت محمد(ص) را یک بازیگر آمریکایی با رفتارهای توهین آمیز بازی می کند و در آن تلاش شده که نزول وحی بر پیامبر اسلام(ص) را دروغ معرفی کنند. 

یک تحلیلگر سیاسی لیبیایی گفت: فیلم توهین به ساحت مقدس پیامبر اکرم(ص) با چراغ سبز دولت آمریکا ساخته شده است؛ حالا چه اتفاقی افتاده که عده ای بر نمی تابند مسلمانان دلسوخته، مرگ عوامل توهین به پیامبر اسلام پاک ترین خلقت خدا را سر دهند.

این افسار گسیخته ها فکر می کنند با این بچه بازی هاشون می توانند نور اسلام را خاموش کنند.
غافل از اینکه :
یُرِیدُونَ لِیُطْفِؤُوا نُورَ اللَّهِ بِأَفْوَاهِهِمْ وَاللَّهُ مُتِمُّ نُورِهِ وَلَوْ کَرِهَ الْکَافِرُونَ(صف۸)
مى‏ خواهند نور خدا را با دهان‏هاى خود خاموش کنند، ولى خدا کامل‏ کننده‏ ى نور خویش است، هر چند کافران خوش نداشته باشند.

آنها با کی می خواهند بجنگند؟
با خدا؟

«وَ مَکَرُوا وَ مَکَرَ اللَّهُ وَ اللَّهُ خَیْرُ الْماکِرِینَ»(آل عمران ۵۴)
بدانند آنها که تیغ برکشیده اند که صدای اسلام را خفه کنند ، بدانند که این دین با خون آبیاری شده ، خون عزیز پیامبر اسلام ؛ با خون های لبهای خشکیده ، حنجره های پاره شده، با خون چشمان منتظر، دستان قطع شده ، باخون سینه های خشکیده ، با خون صورت های سیلی خورده ؛ با خون پاهای آبله زده ، با خون سر های بر نیزه...... سرهای بر نیزه….

در کنار اهانت دولت های غربی، صنعت هاليوود نيز در برهه‌های مختلف با کمک حاميان صهيونيست و ضد دين خود، تقريبا تمامی پيامبران اولوالعزم را زير سؤال برده و با سناريوهای مختلف چه در قالب انيميشن و چه در قالب فيلم سينمايی، اهانت‌های مختلفی را نسبت به اين فرستادگان الهی روا داشت است.


در واقع در اينگونه آثار تلاش شده است از آغاز با مخدوش کردن تاريخچه پيامبری، آنان را از سطح عالمان علوم الهی و مبلّغان شريعت به سطح انسانی عادی تنزّل دهند و بعد از القای اين مقدمه، بنابر اهداف سياسی، اجتماعی و فرهنگی خود روايت‌های مختلفی نسبت به پيامبران الهی بيان داشته اند که ازمتن اصلی کتب مقدس دور بوده و حتی ضد آن بوده است، و در این میان به مسلمانا و مسیحیان توهین های فراوانی شده است.

 

همچنین مسئولان آمریکایی در اقدامی تحریک آمیز و برای نشان دادن دشمنی با مسلمانان  در عید فطر، تهیه کننده فیلم توهین آمیز به ساحت اسلام و پیامبر اکرم (ص) را که به دلیل اتهام بانکی دستگیر شده بود را  آزاد کردند.

طی سال‌های گذشته و با پیشرفت‌هایی که در زمینه‌ هسته‌ای برای ایران به وجود آمده،سیل عظیمی از فیلم‌ها و سریال‌های غربی موضوع خود را به ایران و برنامه‌های هسته‌ای ایران اختصاص داده‌اند.

سریال‌ها و فیلم‌هایی که هر روز و هر ساعت با بمباران مخاطبان خود به ایران هراسی در غرب دامن می‌زنند. از جمله­  این سریال‌ها، مجموعه­ پر مخاطب NCIS (Naval Criminal Investigative Service) می­ باشد؛ سریالی که به عنوان یکی از پر ببینده ترین سریال­های آمریکایی در ژانر جنایی و با محوریت سرویس تحقیقات جنایی نیروی دریایی ایالات متحده NCIS بوده و تولید آن از سال 2003 میلادی شروع شده است که دراین فیلم ایرانیان اقوامی آدم کش معرفی شدند و با ایجاد یک فضای احساسی این را نیز به بیننده القاء می کند.

همچنین باید گقت که  «قرآن سوزی» يا توهين به پيامبر رفتاری متناسب با مسیحیت نیست. این رفتار خاصیت دین امریکایی است. خشونت گرایی، کینه توزی و انتقام در مواجهه با اسلام و مسلمانان خصلتی صهیونیستی است و نه دینی. اما با مقدمات پیشین اکنون بهتر می توان تحلیل کرد که چرا این اتفاق در دنیای پروتستان امریکا وبه دست بردگان یهود می افتد و نه به دست مسیحیان واقعی. اما هر چه باشد تجلی این کینه توزی و حس انتقام در یک نگاه تاریخی و تمدنی معنای عربده کشی پهلوان زمین خورده ای دارد که برای پنهان کردن ضعف اش فریاد می زند. برای دریافت بهترین تحلیل در خصوص این نگاه تاریخی به افول آخرالزمانی غرب و امریکا، رجوع کنید به نگاه حکیمانه ی سید شهیدان اهل قلم، شهید سید مرتضی آوینی به جنگ خلیج فارس در دهه‌ی نود.

با وجود هزاران دشمنی و کینه ورزی دولت آمریکا نسبت به مسلمانان.....

.......باز هم نباید گفت مرگ بر آمریکا

 

 

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 4
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 3
  • آی پی دیروز : 18
  • بازدید امروز : 5
  • باردید دیروز : 18
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 23
  • بازدید ماه : 23
  • بازدید سال : 29
  • بازدید کلی : 527